فروش سختی سنج لاستیک

این شرکت با سابقه بیشمار انواع سختی سنج لاستیک و پلاستیک عقربه ای و دیجیتالی آماده ارائه خدمات در بخش های مختلف صنعت و … می باشد. جهت دریافت انواع مدل ها و قیمت ها لطفا تماس بگیرید.

  • برای سفارش این کالا تماس بگیرید : ۰۲۱۴۴۶۶۷۳۳۰

  • برای ثبت سفارش آنلاین ایمیل بفرستید: info@ndteng-co.com

تمامی محصولات همراه یک سال گارانتی میباشد.

سختی سنج لاستیک چیست

اندازه گیری سختی در برای مواد لاستیکی در صنعت و تولید ، بسیار مهم و اساسی می باشد. مقیاس اندازه گیری سختی لاستیک و پلاستیک کمیتی به نام شور می باشد. این کمیت برای سختی  مود لاستیکی نرم مانند پاک کن  با نام شور آ و برای سختی مواد پلاستیکی سخت مانند کلاه ایمنی با نام شور دی معروف می باشد.

قیمت سختی سنج لاستیک

قیمت سختی سنج لاستیک وپلاسیتک بسته به مدل و کیفیت دستگاه متفاوت می باشد. امروزه سختی سنج لاستیک و پلاستیک دوعقربه ای از آنجایی که قرائت اسانتر عدد را منجر می شوند، تقاضای بیشتری نسبت به سختی سنج های لاستیک و پلاستیک تک عقربه ای دارند.

انواع سختی سنج لاستیک

دو مقیاس رایج در مبحث سختی سنجی مواد لاستیکی، سختی سنج لاستیک  یا همان شور آ  shore A جهت سنجش سختی مواد لاستیکی نرم به نرمی پاک کن مداد و سختی سنج پلاستیک یا همان شور دی shore D جهت مواد پلاستیکی سخت به سختی پاشنه کفش می باشد.

سختی سنج لاستیک عقربه ای

این نوع دستگاه ها، معمولا دو عقربه ای بوده عقربه دوم یا همان پیک هولد جهت قرائت آسان عدد بر روی عدد سختی نمونه بعد از تست می ایستد. گستره این دستگاه ها بین صفر تا صد شور با رزولوشن یک شور می باشد.

سختی سنج لاستیک دیجیتالی

سختی سنج های دیجیتالی سختی نمونه را از طریق صفحه نمایش، نشان می دهد گستره این دستگاهها بین صفر تا صد شور و رزولوشن رایج آنها در حد نیم شور می باشد. با کمک دگمه پیک هولد می توان عدد سختی نمونه مورد نظر را نگه داشت .

ر